پیشنهادهایی برای معاون فضای مجازی صدا و سیما :


11- وظیفه رسانه ملی مدیریت افکار عمومی است و عدم حضور در پلت فرمهای مختلف با انجام ماموریت اصلی سازمان در تضاد است از طرفی حضور رسمی سازمان مشروعیت بخشیدن و تبلیغ رسانه های اجتماعی نامناسب خواهد بود. لذا پیشنهاد می‌کنم تا وقتی که میزان فراگیری یک رسانه نامناسب در جامعه کمتر از 30 درصد است راهکارهای تحت مدیریت درآوردن آن از طریق حقوقی یا اقتصادی پیگیری شود ولی اگر رسانه‌ای بیش از 30 درصد جامعه مخاطب رسانه ملی را فرا گرفت حضور پررنگ و رسمی در آن شروع شود و برای جلوگیری از تلقی مشروعیت آنها محتوای اعتبارزدایی تولید گردد و چنانچه بیش از 60 درصد جامعه درآن حضور یافتند به‌عنوان یک رسانه برای پخش محتوای سازمانی مورد استفاده قرار گیرد .

2  اگر این موضوع به‌عنوان یک آیین نامه تصویب شود، تعیین تکلیف رسانه های نوظهور و هم‌افزایی با بقیه سازمانهای مرتبط تسریع و از فرصت سوزی جلوگیری می‌شود.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Petrichor Joe بانک پایان نامه های روانشناسی پایگاه خبری تحلیلی ورزشی پیمان شوش عــمــاد نوشتکـ ـهـا اهنگ های نایاب شباهنگ آی تی Donnie خرید پستی راحت پیک من